Aiboondee pregled pasa za izdavanje loptica

instagram viewer

Svaki je predmet na ovoj stranici ručno odabrao urednik House Beautiful. Možemo zaraditi proviziju na nekim stavkama koje odlučite kupiti.

Nije tajna da psi mogu biti veliki posao. Od čuvanja na sigurnom u vrućim ljetnim mjesecima samo imati biljke prihvatljive za kućne ljubimce u vašoj kući, oni mogu biti prilično visoki za održavanje. To je ono što čini Aiboondee lopticu za izdavanje pasa neophodnom za vlasnike pasa posvuda. To je igračka koja izbacuje pseće poslastice dok se vaš ljubimac igra s njom, potičući vašu krznenu bebu da vježba bez ikakvog vašeg posla. S yo'petom se možete odnositi kao s samim sobom (s mogućnošću da se opustite).

Amazon

Lopta za izdavanje hrane

amazon.com

$12.99

KUPITE SADA

Ozbiljno je tako jednostavno. Evo kako to funkcionira: Odvijte vrh, ispustite nekoliko komada omiljene grickalice ili hrane vašeg šteneta u sredinu i okrenite vrh natrag. Zatim, pustite psa da učini ostalo. Mogu se kotrljati, nositi, šapati i lupati igračku koliko im srce želi. Zbog dizajna labirinta iznutra - i zato što ste u mogućnosti kontrolirati koliko brzo poslastice izlaze - ova se igračka može koristiti i kao polagana hranilica za one stvarno gladne kućne ljubimce.

insta stories

Igračka je super izdržljiva i neotrovna, a dolazi u dvije boje-zelenoj i ružičastoj. Osim toga, baza je donekle ponderirana pa će, bez obzira na to što vaš pas učinio, stajati uspravno. Moj se pas volio igrati s njim, a sigurno je da će i vaš.

Pratite House Beautiful na Instagram.

Maddie HiattPomoćnik urednika društvenih medijaMaddie Hiatt radi sve društvene stvari za House Beautiful.

Ovaj sadržaj izrađuje i održava treća strana te ga uvozi na ovu stranicu kako bi korisnicima pomogao u pružanju svojih adresa e -pošte. Možda ćete više informacija o ovom i sličnom sadržaju moći pronaći na stranici piano.io.