Amazon

Preklopna ploča Trixie Products za kućne ljubimce, razina 2

Trixieamazon.com
$13.59

12,19 USD (10% popusta)

KUPITE SADA

Kao samozvani stručnjak za kućne ljubimce u Kuća Prelijepa, Vidio sam gotovo sve u obliku proizvoda za pse. Havajske košulje, an lopta za pravljenje sladoleda (da, stvarno), pa čak i a ruksak posebno za avanturističko putovanje sa vašim štenetom. I iako takvi proizvodi mogu biti izvrsni za objavu na Instagramu, oni za neke pse nisu mentalno poticajni. Radim ono što je najbolje za moje štene pa sam odlučila ona potrebno neka vrsta zagonetka za pse vježbati njezin mali um.

Trixie Flip Board je upravo ono što sam imao na umu. Ova mala igra - posebno dizajnirana za male pse - kombinira uzbuđenje igračke i mentalnu stimulaciju zagonetke, čineći je ultimativnom igračkom za pse. Osim toga, dolazi u više razina, pa bez obzira na to koliko je vaše štene napredno (očito, on/ona je genij, nema sumnje u to), postoji zagonetka koja će ih zabaviti.

insta stories

Evo kako to funkcionira: Koristeći omiljenu poslasticu ili hranu vašeg šteneta, stavite zalogajčić ispod svakog odjeljka i zatvorite vrhove. Postoji niz zadataka koje morate dovršiti prije nego što se poslastice pojedu. Govorim o gumbima koje treba okrenuti, diskovima koje treba pomicati i češerima koje je potrebno podići. Zbog toga igra može zadržati pse neko vrijeme. Moći ćete promatrati šapu svog štenca i njušiti sve dok vježbate svoj um. Hej, možda biste čak htjeli to objaviti na Instagramu.

Pratite House Beautiful na Instagram.

Maddie HiattPomoćnik urednika društvenih medijaMaddie Hiatt radi sve društvene stvari za House Beautiful.

Ovaj sadržaj izrađuje i održava treća strana te ga uvozi na ovu stranicu kako bi korisnicima pomogao u pružanju svojih adresa e -pošte. Možda ćete više informacija o ovom i sličnom sadržaju moći pronaći na stranici piano.io.