Recenzia dávkovacieho plesu pre psa Aiboondee

Každú položku na tejto stránke vybral ručne editor House Beautiful. Za niektoré položky, ktoré sa rozhodnete kúpiť, môžeme získať províziu.

Nie je žiadnym tajomstvom, že so psami môže byť veľa práce. Od toho, aby boli v bezpečí horúce letné mesiace len mať rastliny vhodné pre domáce zvieratá vo vašom dome môžu byť veľmi náročné na údržbu. Vďaka tomu je ples Aiboondee Dog Treat-Dispensing Ball nevyhnutnosťou pre majiteľov psov kdekoľvek. Je to hračka, ktorá chrlí psie dobroty, keď sa s ňou váš maznáčik hrá, a povzbudzuje vaše kožušinové dieťa k cvičeniu bez akejkoľvek práce z vašej strany. K yo'pet sa môžete správať tak, ako k sebe samému (k schopnosti odskočiť si a relaxovať).

Amazon

Lopta na výdaj jedla

amazon.com

$12.99

NAKUPUJ TERAZ

Je to vážne také jednoduché. Funguje to takto: Odklopte vrchnú časť, dajte do stredu pár kúskov obľúbeného občerstvenia alebo jedla vášho šteňaťa a vrch otočte späť. Potom nechajte ostatné na svojom psovi. Môžu sa váľať, nosom, labkami a buchnúť hračkou, koľko ich srdce túži. Vďaka vnútornému tvaru bludiska - a pretože môžete ovládať, ako rýchlo sa pochúťky vynárajú - môže byť táto hračka použitá aj ako pomalé kŕmenie pre tých skutočne hladných domácich miláčikov.

Hračka je super odolná a netoxická a dodáva sa v dvoch farbách-zelenej a ružovej. Základňa je navyše trochu vážená, takže bez ohľadu na to, čo s ňou váš pes urobí, postaví sa rovno. Môj pes sa s ním rád hral a je to bezpečná stávka aj pre vás.

Nasledujte House Beautiful ďalej Instagram.

Maddie HiattAsistent editora sociálnych médiíMaddie Hiatt robí pre House Beautiful všetky sociálne veci.

Tento obsah je vytvorený a udržiavaný treťou stranou a importovaný na túto stránku, aby pomohol používateľom poskytnúť ich e -mailové adresy. Viac informácií o tomto a podobnom obsahu nájdete na piano.io.