Recenzia Amazon Echo Show 15

instagram viewer
hb posadnutý

Predstavujeme sa HB Obsessed: návrhový zoznam našich obľúbených domácich produktov práve teraz. Pozdvihnite svoj domov drahokamami, ktoré spájajú krásu a funkciu – priamo z našich vlastných vozíkov do vašich.

Ak ste niekedy mali problém zapamätať si dátumy, kedy prichádzajú vaši svokrovci do mesta alebo čo máte na sebe zoznam potravín, pravdepodobne ste tiež snívali o tom, že máte asistenta, ktorý vám pomôže udržať domácnosť organizovaný. Našťastie, nová generácia Amazon Echo je dosť blízko.

Kedy Dom Krásny Šéfredaktor Jo Saltz obdaroval Echo Show 15 manželovi na Vianoce sa stal nástrojom, z ktorého sa mohla tešiť celá jej rodina. Pomáha s nákupnými zoznamami, pripomienkami, kalendármi, aktualizáciami správ a dokonca aj sledovaním nových receptov. Keďže do obchodov neustále pribúdajú nové miniaplikácie, držanie sa jedného centra pre váš domov umožňuje bezproblémovú integráciu technológií (a menej aplikácií na stiahnutie) pre váš domov. „Moja domácnosť je zapojená do šou na každej úrovni. Amazon Echos sme si obľúbili – či už sa pýtame, aké je dnes počasie, alebo koordinujeme naše plány,“ vysvetľuje Saltz.

insta stories

Prečítajte si viac o tom, ako vám toto zdieľané centrum pomáha zostať v obraze vďaka neustále sa meniacemu kalendáru vašej rodiny.

Dizajn

Saltz hovorí: „Budem úprimný, staršia verzia Echo nebola najštýlovejšia funkcia v našom dome; nemotorne sedelo na našom stole a zaberalo miesto na pulte. Na Show 15 ma pritiahlo to, že vyzerá ako rám obrazu a môže tak aj pôsobiť."

Vďaka 15,6-palcovej obrazovke a 1,4-palcovému čiernemu kovovému rámu sa budete cítiť ako umelecké dielo visiace na stene. „Keďže je obrazovka taká veľká, umožňuje vám vidieť viacero miniaplikácií súčasne ako riadiace centrum: fotografie, kalendár a samozrejme aktualizácie vašej objednávky Prime,“ hovorí Saltz. Prednú kameru v ľavom rohu rámu je možné vypnúť počas prípravy na večeru a zapnúť pri schôdzi so zoomom. Bočná strana rámu obsahuje prepínač fotoaparátu, tlačidlá hlasitosti a tlačidlo na vypnutie mikrofónu.

Show 15 možno namontovať horizontálne alebo vertikálne, ale nemôžete zmeniť smer, keď je na stene. „Najviac som sa obával procesu zavesenia na Show. Našťastie to bolo super ľahké nastaviť pomocou šablóny priloženej v krabici, takže môj rám nebol pokrivený,“ hovorí Saltz. K dispozícii je aj možnosť zakúpenia stojana, ak hľadáte niečo vhodné pre nájomcov.

Ako nastaviť Amazon Echo Show 15

Nastavenie Echo Show je jednoduché, najmä ak máte doma ďalšie miniaplikácie asistenta Alexa. Jednoducho pripojíte svoje zariadenie, vyberiete jazyk, pripojíte sa k sieti Wi-Fi a prihlásite sa do svojho účtu Amazon. Odtiaľ môžete pripojiť zariadenia v celom dome prostredníctvom aplikácie Alexa. Napríklad, ak máte reproduktor Amazon, môžete ho použiť ako interkom na volanie svojich detí.

Po pripojení k sieti Wi-Fi môžete tiež vytvárať profily pre svoju domácnosť, aby vaše zoznamy zostali usporiadané. Show 15 používa Visual ID a hlasové ovládanie na prepínanie profilov na používateľa.

Amazon Echo Show 15 | Full HD 15.6

Echo Show 15 | Full HD 15.6

Amazon Echo Show 15 | Full HD 15.6

250 dolárov na Amazone185 dolárov v B&H Photo

Špecifikácie produktu:

• Rozmery: 15,8 x 9,9 x 1,4 palca
  • Rozlíšenie obrazovky 1 920 x 1 080
  • Prispôsobiteľné miniaplikácie na pridanie na domovskú obrazovku
  • Vstavaný Fire TV
  • Vizuálne ID rozpoznávanie tváre na používateľa na osobné použitie
  • Pripája sa k bezpečnostným kamerám

Saltz má len dve veci, ktoré by na zariadení zmenila. Po prvé, keď Alexa odpovedá na otázky, všimla si nedostatok odtieňov. Napríklad, ak je podľa predpovede sneh, koľko snehu? Po druhé, Saltz si želá, aby si používatelia mohli vybrať svoj vlastný rám.

Prečo sme posadnutí

amazon echo show 15 v kuchyni

Jo’s Echo Show 15 vystavená v jej kuchyni.

Joanna Saltzová

Ak ste zaneprázdnení a vyčerpaní, Echo Show 15 je v podstate digitálny lepiaci poznámkový blok! Jeden z najobľúbenejších spôsobov použitia Show od Saltzu je ako dokonalý časovač na pečenie a varenie. Na obrazovke je niekoľko časovačov pre jej jedlo, takže je schopná ho uvariť k dokonalosti. „Amazon, pridajte to do môjho nákupného zoznamu alebo Amazon, zapnite časovač na 15 minút? Úprimne mám pocit, že sa viac ako s manželom rozprávam s Alexou o tom, čo pridať na zoznam potravín,“ smeje sa Saltz.

Sledujte House Beautiful ďalej Instagram.

Headshot Medginy Saint-Elien
Medgina Saint-Elien

Hlavný redaktor trhu a partnerstiev

Medgina Saint-Elien pokrýva všetko, čo váš domov potrebuje. Píše o vzrušujúcich predstaveniach nových produktov, praktických recenziách a „žiarovkových“ momentoch v príbehu každého výrobcu. V dohľade nad kľúčovými redakčnými franšízami HB, vrátane Live Better Awards, Saint-Elien presadzuje prácu podnikateľov BIPOC v dizajnovom a kozmetickom priemysle. Okrem House Beautiful boli jej práce publikované v Byrdie, Snapchat a ďalších. Spisovateľku a poetku možno nájsť mimo práce, ako dokumentuje svoje cesty na sociálnych sieťach a ukladá memy pre budúce použitie.