Recenze Amazon Echo Show 15

instagram viewer
hb posedlý

Představujeme HB Obsessed: seznam našich oblíbených domácích produktů právě teď. Pozvedněte svůj domov drahokamy, které spojují krásu a funkci – přímo z našich vlastních vozíků do vašich.

Pokud jste někdy měli problém zapamatovat si data, kdy vaši tchánové přijíždějí do města, nebo co máte na sobě seznam potravin, pravděpodobně jste také snili o tom, že budete mít asistenta, který vám pomůže udržet domácnost organizovaný. Naštěstí se nová generace Amazon Echo docela blíží.

Když Dům krásný Šéfredaktor Jo Saltz obdaroval Echo Show 15 manželovi k Vánocům se stal nástrojem, ze kterého se mohla těšit celá její rodina. Pomáhá s nákupními seznamy, upomínkami, kalendáři, aktualizacemi zpráv a dokonce i sledováním nových receptů. Vzhledem k tomu, že do obchodů neustále přibývají nové gadgety, lpění na jednom centru pro váš domov umožňuje bezproblémovou integraci technologií (a méně aplikací ke stažení) pro váš domov. „Moje domácnost je zapojena do show na všech úrovních. Amazon Echos jsme si oblíbili – ať už se ptáme, jaké je dnešní počasí, nebo abychom koordinovali naše plány,“ vysvětluje Saltz.

insta stories

Zjistěte více o tom, jak vám toto sdílené centrum pomáhá zůstat v obraze s neustále se měnícím kalendářem vaší rodiny.

Návrh

Saltz říká: „Budu upřímný, starší verze Echo nebyla nejstylovějším prvkem v našem domě; sedělo to na našem stole nepohodlným způsobem a zabíralo místo na pultu. Na Show 15 mě přitáhlo to, že vypadá jako rám obrazu a může se tak chovat."

Díky 15,6palcové obrazovce a 1,4palcovému černému kovovému rámu se budete cítit jako umělecké dílo visící na zdi. „Vzhledem k tomu, že obrazovka je tak velká, umožňuje vám vidět více widgetů současně jako řídicí centrum: fotografie, kalendář a samozřejmě aktualizace vaší objednávky Prime,“ říká Saltz. Přední kameru v levém rohu rámu lze vypnout během přípravy večeře a zapnout pro schůzku se zoomem. Boční strana rámu obsahuje přepínač pro fotoaparát, tlačítka hlasitosti a tlačítko pro vypnutí mikrofonu.

Show 15 lze namontovat vodorovně nebo svisle, ale nemůžete změnit směr, když je na stěně. „Nejvíc jsem se obával procesu zavěšení na Show. Naštěstí to bylo super snadné nastavit pomocí šablony obsažené v krabici, takže můj rám nebyl křivý,“ říká Saltz. K dispozici je také možnost zakoupení stojanu, pokud hledáte něco vhodného pro nájemce.

Jak nastavit Amazon Echo Show 15

Nastavení Echo Show je snadné, zvláště pokud máte doma další gadgety asistenta Alexa. Jednoduše zapojíte zařízení, vyberete jazyk, připojíte se k síti Wi-Fi a přihlásíte se ke svému účtu Amazon. Odtud můžete připojit zařízení v celém domě prostřednictvím aplikace Alexa. Pokud máte například reproduktor Amazon, můžete jej použít jako interkom pro volání svým dětem.

Jakmile se připojíte k Wi-Fi, můžete si také vytvořit profily pro svou domácnost, aby vaše seznamy zůstaly uspořádané. Show 15 používá Visual ID a hlasové ovládání k přepínání profilů na uživatele.

Amazon Echo Show 15 | Full HD 15.6

Echo Show 15 | Full HD 15.6

Amazon Echo Show 15 | Full HD 15.6

250 dolarů na Amazonu185 $ v B&H Photo

Specifikace produktu:

• Rozměry: 15,8 x 9,9 x 1,4 palce
  • Rozlišení obrazovky 1 920 x 1 080
  • Přizpůsobitelné widgety pro přidání na domovskou obrazovku
  • Vestavěná Fire TV
  • Vizuální ID rozpoznání obličeje na uživatele pro osobní použití
  • Připojuje se k bezpečnostním kamerám

Saltz má jen dvě věci, které by na zařízení změnila. Za prvé, když Alexa odpovídá na otázky, všimla si nedostatku nuancí. Pokud je například podle předpovědi sníh, kolik sněhu? Za druhé, Saltz si přeje, aby si uživatelé mohli vybrat svůj vlastní rám.

Proč jsme posedlí

amazon echo show 15 v kuchyni

Jo’s Echo Show 15 vystavená v její kuchyni.

Joanna Saltzová

Pokud jste zaneprázdněni a vyčerpaní, Echo Show 15 je v podstatě digitální lepicí poznámkový blok! Jedním z oblíbených způsobů použití Saltzu Show je jako dokonalý časovač pro pečení a vaření. Obrazovka seřadí několik časovačů pro její jídlo, takže je schopna ho uvařit k dokonalosti. „Amazone, přidej to na můj nákupní seznam nebo Amazon, zapni časovač na 15 minut? Upřímně mám pocit, že víc než s manželem mluvím s Alexou o tom, co přidat na seznam potravin,“ směje se Saltz.

Sledujte House Beautiful Instagram.

Headshot Medginy Saint-Elien
Medgina Saint-Elien

Senior Market and Partnership Editor

Medgina Saint-Elien pokrývá vše, co váš domov potřebuje. Píše o vzrušujících uvedeních nových produktů, praktických recenzích a „žárovkových“ momentech v příběhu každého výrobce. Saint-Elien dohlíží na klíčové redakční franšízy HB, včetně Live Better Awards, za práci podnikatelů BIPOC v designovém a kosmetickém průmyslu. Kromě House Beautiful byla její práce publikována v Byrdie, Snapchat a dalších. Mimo práci lze spisovatelku a básnířku najít, jak dokumentuje své cesty na sociálních sítích a ukládá memy pro budoucí použití.