הבית שלי היה בלתי אפשרי למכור

instagram viewer

כל פריט בדף זה נבחר על ידי עורך בית יפה. אנו עשויים להרוויח עמלה על חלק מהפריטים שבחרת לקנות.

מכרנו את מושלם בַּיִת. הוא היה אמור להימכר תוך שעה לאחר מלחמת הצעות אגרסיביות, אך במקום זאת הוא ישב בשוק בצורה גרועה כמעט שלוש שנים, הודות לאסון הטבע ההרסני ביותר של ורמונט מזה 85 שנה.

כשגרנו בניו ג'רזי ולבסוף יכולנו להרשות לעצמנו, בית שני בוורמונט היה הגשמת חלום. שעות העבודה של בעלי, שנוספו על ידי נסיעה יומית לעזאזל למנהטן, לא הותירו מעט זמן איכות משפחתי במהלך השבוע. סופי השבוע שלנו בוורמונט הפכו למקום מפלט קדוש משמים.

ראינו את הבית לראשונה באינטרנט והתאהבנו מייד בתחושה המקסימה של ניו אינגלנד. למרות שמדובר בבנייה חדשה יחסית, הבית נבנה כך שהוא נראה כמו אסם ישן עם קורות עץ עם רצפות יפהפיות עם קרשים רחבים, מטבח ואמבטיה חדשים ומוסך מחומם כפול. מכיוון שהוא עלה על התקציב שלנו, עקבנו אחריו באופן אובססיבי באינטרנט, ועקבו אחר אתר הנדל"ן מדי לילה. כשהמחיר ירד, ניגשנו להזדמנות. גם לאחר ירידת המחירים, ידענו ששילמנו יותר מדי אבל הצדיקנו שנשמור את זה לנצח, ולכן שיקולי מכירה חוזרת לא היו בעיה.

כן בטח.

הדברים השתנו כשהעבודה של בעלי לקחה אותנו לפיטסבורג. הנסיעה ברכב של 10 שעות הייתה מכבידה מדי עבור חופשה ממוצעת בסוף השבוע, כך שלצערנו החלטנו למכור את הבית. רציונלנו את זה גם בהתחשב בכך שהעבודה החדשה של בעלי הייתה קרובה יותר לבית הפעם, וביטול הנסיעה הארוכה לעבודה וקיצור יותר זמן עם המשפחה. הבית שימש את ייעודו, שימש כדבק שכבל אותנו, אך הגיע הזמן להיפרד.

insta stories

הוצאנו את הבית לשוק ועשינו טיול אחרון בוורמונט, ארזנו את הבית רגשית. סגירת הדלת בפעם האחרונה הייתה סיום פרק. למרות שעשיתי כמיטב יכולתי לראות בזה התחלה חדשה, הבור בבטן רק הלך והעמיק ככל שנסענו. ניחמתי את עצמי במחשבה שהבית יגיע לשוק בדיוק לקראת עלוות הסתיו המפוארות ועונת החורף של הגולש. לרוע המזל, אמא טבע השפיעה על התוכניות שלנו. בסוף אוגוסט (רגע לפני תחילת עונת הנדל"ן המשובחת לאזור זה), הוריקן איירין הציף את העיר וגרם לנזקים חסרי תקדים. הבית שלנו היה חלק מקהילה שישבה גבוה על גבעה ולא סבלה אף טיפת מים. למרות שנשאר יבש, כך גם השוק. מעט מאוד קונים העזו במהלך השנה הבאה.

אז הורדנו את מחיר הבית שכבר היה במחיר סביר והתייאשנו מזמננו. בסופו של דבר, אחד בצורה מגוחכת הצעה נמוכה הגיעה ואנחנו דחינו אותה כפוגענית. לא ידענו ששנתיים לאחר מכן, נקבל הצעה זהה, מאחל שלא חיכינו לדבר הטוב הבא.

מתישהו במהלך השנה היבשה הראשונה, החלטנו שאולי ורמונט לא היה עד כה והוריד את הבית מהשוק. במציאות, רק היה חסר לנו הבית ובית ורמונט שלנו סיפק יציבות ונוסטלגיה נחוצות. עם הבטחות מחודשות לבקר בתדירות גבוהה יותר, שכרנו הובלה ושלחנו מחדש את התכנים האישיים שלנו צפונה. אכן בילינו שם חופשת חורף נפלאה, ובירכנו את עצמנו על ההחלטה הנבונה שלנו. עם זאת, פשוט לא מצאנו את הזמן לבקר שוב, בהתחשב בספורט של הילדים, בפעילויות חברתיות ובנדירות של סוף השבוע הארוך הדרוש לביצוע הטיול. וכך, שוב, הבנו שהסנטימנטליות מפריעה למציאות. בשלב זה חזרנו לרכבת ההרים הרגשית, החזרנו את הבית לשוק והמשכנו להבטיח לבקר כשיכולנו. מיותר לציין שהביקורים היו מעטים.

שנתיים בתוך הבלגן הזה, הורדנו את המחיר עוד יותר, עברנו לסוכן חדש ונגעלנו מהתהליך הממושך - ואם להיות כנה, גם מהבית. הלכתי לכעוס יותר מדי חודש כששלמתי את מיסי הנדל"ן, דמי אגודת בעלי בתים, חשבונות שירות, הוצאה בלתי צפויה מדי פעם (כגון מיכל ספיגה שאינו תקין), מה שעלול היה לגרום למרחקים ארוכים סיוט.

תחושת הנוסטלגיה שלנו ירדה במורד הצינורות - יחד עם הדולר שהפסדנו מדי חודש. הוריקן איירין חיסל רבות מהחנויות המקסימות, המסעדות והעסקים בבעלות המשפחה שהיו ייחודיים כל כך לניו אינגלנד. והכל כמעט מחק את שוק הנדל"ן. ניסינו לשמור על פרספקטיבה ואמפתיה, כי אחרי הכל, זו הייתה רק בית הנופש שלנו - אלפים אחרים איבדו את בתי משפחתם ואת פרנסתם. סוכן הנדל"ן שלנו מסר כי בתים רבים הוצפו, קירות וגגות התגלו, וחלק מהכביש שהוביל לעיר התמוטט לנהר. אומנם, היה קשה להישאר ממוקדים ומאוזנים ולא לתת לצורך האנוכי שלנו למכור להפריע.

בתחילת השנה השלישית לסאגה שלנו, קיבלנו הצעה מרוכשת שהכירה את העיר ומכרה את ביתה. ההצעה שלה הייתה נמוכה, אבל הציפיות שלנו היו אפילו נמוכות יותר והיה לה כסף מזומן ממכירתו. היינו אופטימיים (ומיואשים) בזהירות וקיבלנו את ההצעה, וחשבנו שציפור ביד שווה שניים בתוך השיח - מעט ידענו שהקונה ממש יתגלה כקוקייה ציפור!

הרוכשת לא סיפקה מסמכים נחוצים, הגיבה להודעות דוא"ל בזמן (או בכל אופן לצורך העניין) ולא עמדה במועד המשכנתא שלה. החוזה פג, ובייאושנו לממש את העסקה, הסכמנו להארכה ממושכת. חודשים רבים לאחר שהארכנו את החוזה, בסופו של דבר מכרנו את הבית לאותו קונה מטורף.

אולי הייסורים והגירויים של התהליך הארוך הזה עזרו להקל על הכעס על מכירת חלק מההיסטוריה המשפחתית שלנו. אפילו לא נכחנו בסגירת הבית, כי בשלב זה סיימנו. איתה. עם הבית. עם כל זה.

אריס לאנגר קלאפראריס היא עורכת דין, אשה ואמא לשעבר המתגוררים בפיטסבורג, הרשות הפלסטינית.

תוכן זה נוצר ומתוחזק על ידי צד שלישי, ומיובא לדף זה כדי לסייע למשתמשים לספק את כתובות הדוא"ל שלהם. ייתכן שתוכל למצוא מידע נוסף על זה ותכנים דומים ב- piano.io.